Jump to content
Naimisiin.info

Sormuksen istuttaminen sormeen?


Augusta*

Recommended Posts

Hei, olen kuullut joskus mahdollisuudesta istuttaa sormus sormeen. Sormeni ovat sellaiset, että nivel on todella suuri ja se kohta missä sormusta pidetään on kapea. En milloinkaan löydä sopivia sormuksia, sillä kun saan sormuksen nivelen yli, se pyörii valtoimenaan sormessa. Jos sormuksessa on kivi tms, se pyörähtää kämmenen puolelle. Voisiko joku ammattilainen tai asiasta tietävä kertoa mahdollisuudesta istuttaa sormus sormeen? Sitähän ei sitten sai itse otettua pois sormesta, sen tiedän. ERitisesti minua kiinnostaa tungsten- ja terässormukset. Mistä löytäisin tekijän tuolaisille sormuksille?

Link to comment
Share on other sites

Guest oravainen

Sori en osaa auttaa. En ole kuullutkaan tällaisesta aiemmin. Kuulostaa kyllä aika hurjalle, ja ahdistavalle ajatukselle omaan makuun, että sormus pyörii sormessa ettei sitä itse pois saisi...huh

Miten olisi jokin stopperi siihen normi sormukseen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Olisiko tästä apua?

Olen kuullut sellaisesta, että on tehty sormus samalla tavalla ikäänkuin se olisi minikokoinen rannerengas. Sormuksen saa siis auki yhdestä kohtaa. Ehkä tämä olisi vastaus ongelmaasi. Tällaisen sormuksen osaa kultaseppä ihan varmasti tehdä tilauksesta ja uskon, ettei kukaan äkkiseltään edes huomaa eroa tavalliseen sormukseen, jos se on taitavasti tehty.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...