Midwinter Kirjoitettu February 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2015 Tavoitteena olisi niin mukavat hääkengät, että niitä ei tarvitsisi vaihtaa. Korkoa tulee olemaan max 5 cm, joten tavoite lienee mahdollista saavuttaa, Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallakaisla Kirjoitettu February 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2015 Olen sen verran lyhyt, että haluaisin korot, jotta saisin enemmän jalkaa (=helmaa). Niissä ei ehkä kuitenkaan koko päivää selviydy, joten vaihtokengät mukaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinärouva Kirjoitettu February 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2015 Mulla on vielä kengät pohdinnan alla, mutta aion kyllä varata toiset kengät mukaan. Jotkin valkoiset ballerinat tms. Mitä tahansa kun voi tapahtua niille toisille kengille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talven morsian Kirjoitettu February 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2015 Korkkaritkin olivat korkkareiksi mukavat jalassa, mutta illan edetessä ja tunnelman keventyessä vaihdoin korkkareiden tilalle PINKIT REINOT! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annas kun Kirjoitettu February 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2015 Mulla oli vanhat tuunatut korkkarit jalassa koska "käyttäydyin" niiden kanssa paremmin kun ilman. Siis oli jotenkin erilainen fiilis kulkea niissä kuin ilman niitä. Mutta aina joskus näkyvästikin potkaisin kengät jalasta pois ja menin sukkasiltaan. Mullakin siis oli pitkät helmat, mutta olisin sen saman tehnyt ihan ilman sitäkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tulppu Kirjoitettu March 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2015 VAihdoin loppuillasta balleriinat ja osan aikaa kuvauksista pidin erikenkiä (koska vähän seikkailtiin maastossa:D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu March 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2015 Vaihdoin kengät hetkeksi: Mutta muuten mentiin samoilla popoilla koko ilta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrs J Kirjoitettu May 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2015 ihana tuo manaljahin kuva! Itse joudun varmaan vaihtamaan kenkiä pariinkin otteeseen. Meillä on talvihäät ja haluaisin vihkimisen jälkeen ottaa kuvia ulkona. Lumihangessa tuskin tarkenee kumminkaan avoikkailla (jotka siis haluaisin jalkaan kirkkoon), joten joko siinä vaiheessa kun astutaan kirkosta ulos tai autossa vaihdetaan kengät lämpimämpiin. Uudestaan sitten juhlapaikalla heitän taas avokkaat jalkoihin. Varmuuden vuoksi otan varmaankin balleriinat mukaan, jos alkaa jalkoja väsyttämään liikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouvaksi_2015 Kirjoitettu May 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2015 (muokattu) Minulle tulee 8 cm korkkarit, mutta olen aika mukavuudenhaluinen, joten todnäk käytän korkkareita vain vihkimisen ajan, valokuvauksessa ja häävalssin aikana (toivottavasti pystyn sulhanen on 15 cm minua pidempi, joten olisi ihan kiva tanssata hiukan pidempänä kuin oikeasti olen). Muutoin olen ballerinoilla. Muoks. Ja minulla on siis pitkä puku, mutta en välitä siitä, että ballerinoilla menee helmat pitkin maata. Mukavuus on tärkeintä Muokattu: May 6, 2015, käyttäjä: Rouvaksi_2015 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti R Kirjoitettu May 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2015 Mulla on iltaa viettämään lähdössä aina ballerinat tms. mukana, jotta iltaa ei tarvitse lopettaa kesken polttavan kipeiden jalkojen vuoksi (siinä vaiheessa kun päästään siihen pisteeseen, vaihdan vaan mukavampiin kenkiin). Häissäkin oli ballerinat mukana, mutta mun yllätykseksi kengät (n. 9 cm korko) osoittautuivat niin hyviksi, että ei tarvinnut vaihtaa. Tosin vika puol tuntia tanssilattialle teki jo kipeää, ja taksin odottaminen oli jo suorastaan tuskallista, mutta siinä vaiheessa päätin kestää loppuun saakka . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu October 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2015 Aion ottaa ballerinat mukaan, tuskin kestän koko päivää korkkareissa. Mekko onneksi ei ole täyspitkä, ei tule helman pituuden kanssa ongelmaa vaikka kengät vaihtuisivat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu April 9, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2017 En oo vielä ostanut kenkiä, mutta veikkaan, etten tule löytämään niin mukavia, että jaksaisin niissä temmeltää koko päivän ja illan. Joten valitsen varmaankin toisiksi kengiksi valkoiset tennarit. Mutta saa nyt nähdä, kunhan juhlakengät löytyvät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissKoo Kirjoitettu May 16, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2017 Mulla on aika korkeat korot ja meinasin ehdottomasti hankkia myös ballerinat illaksi, vaikka helma sitten laahaisikin vähän lattiaa. Tietääkö joku muuten mistä voisi saada piikkikorkoihin semmoiset muoviset suojat, jotka estäisivät korkoa painumasta nurmikkoon? Ootteko nähneet kenkäkaupoissa tai jossain? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu May 16, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2017 43 minuuttia sitten, MissKoo said: Tietääkö joku muuten mistä voisi saada piikkikorkoihin semmoiset muoviset suojat, jotka estäisivät korkoa painumasta nurmikkoon? Ootteko nähneet kenkäkaupoissa tai jossain? Tanssitarvikeliikkeistä löytyy, mutta ei kapeimmille koroille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lau-ruska Kirjoitettu June 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2017 Mulla tulee olemaan kahdet kengät. Virallisiks kengiks oon tilannut 7cm korkkarit(ovat juuri matkalla, toivottavasti sopivat jalkaan!), mutta koska teemahäät, niin tanssimme tulevat olemaan rock'n'swing-tyyppisiä ja tanssin niitä mieluummin tennareissa. Kenkien ulkonäköön on myös pakko panostaa jonkin verran, koska mekko yltää vain polviin saakka, eli kengät tulevat näkymään koko ajan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrasmorsian16 Kirjoitettu July 5, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2017 Mulla oli aika maltilliset ja supermukavat korkokengät, mutta ballerinat oli kuitenkin varmuuden vuoksi mukana. Jossain vaiheessa iltaa vaihdoinkin niihin, kun jalkoja tuntui särkevän ihan vaan siitä, että oli ollut koko päivän (samat) kengät jalassa. No eihän se oikein toiminut, kun mekon pituus oli laskettu korkokenkien mukaan; kompastelin helmaan koko ajan vannehameesta huolimatta. Kävin siis vaihtamassa korkkarit takaisin jalkaan Eli jos on pitkä mekko, niin se kannattaa huomioida tässäkin asiassa ja valkata varakengät, joissa korko on suunnilleen sama kuin varsinaisissa kengissä tai sitten vaihtaa mekko lyhyempään kenkien vaihdon yhteydessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvi Kirjoitettu July 6, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2017 Mulla on kenkinä matalat kiilat, jotka jossain kohtaa vaihtelen tennareihin. Mekkokin on lyhyt, joten molemmat kengät näkyy ja vaihto ei haittaa helman pituuden suhteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu July 10, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2017 On 9.4.2017 at 15.32, LilleriLalleri9 said: En oo vielä ostanut kenkiä, mutta veikkaan, etten tule löytämään niin mukavia, että jaksaisin niissä temmeltää koko päivän ja illan. Joten valitsen varmaankin toisiksi kengiksi valkoiset tennarit. Mutta saa nyt nähdä, kunhan juhlakengät löytyvät. Jälkeenpäin lainailen itseäni: ostin korolliset avokkaat, tosin en kovin korkeita, (koska en osannut korkeammilla kävellä, vaikka olivat törkeen hyvännäköiset), ja loppuillaksi olin varannut kiilakorkotennarit, sellaiset erityisen pehmeät ja mukavat. Polvipituisen mekon kanssa ei ollut ongelmaa, ja monet huomasivat mun "tanssitennarit" ja niitä ihailivat. Suosittelen kaikille, jotka ei käytä arkisin korkokenkiä, että hankitte loppuillan kengät erikseen. Kenkäkaupoista löytyy ihania citylenkkareita ja -tennareita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu July 10, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2017 Jos juhlat ovat jatkuneet pitkään, niin jatkoja varten kannattaa hankkia muutamat varvastossut myös vieraita varten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ishe Kirjoitettu February 12, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2018 Mä jaksoin korkokengillä tanssia ehkä ilta kymmeneen asti, mutta sitten vaihdoin tennareihin. Olin ostanu edellisenä kesänä heräteostoksena valkoiset tennarit missä oli vilkkupohjat, ja tajusin ennen häitä että nehän on täydelliset jatkokengät! Sai kyllä paljon kehuja ja erottu kivasti tanssilattialla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissHermione Kirjoitettu November 12, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2018 Itselleni ei tule korkokenkiä ollenkaan; sisätiloihin jotkut valkoiset ballerinat ja tämän hetkiset ulkohaavekengät ovat aidot pitkät UGGit harmaina. : ) En käytä korkoja koskaan muutenkaan, edes juhlissa, joten en halua sitä epämukavuutta muutenkin pitkään ja paljon jaloillaan olemista sisältävään hääpäivään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elliptinen Kirjoitettu April 28, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2023 Vaihdoin ja oli hyvä ratkaisu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunter308 Kirjoitettu September 7, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2023 Mä aion mennä koko päivän samoilla tanšikengillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts