Guest Muppis Kirjoitettu April 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2012 Heippa vaan kaikille. Ongelma on nyt sellainen etten meinaa mistään löytää sellaisia liivejä tai muuta vastaavaa puvun alle, jossa alaosa tulisi mahdollisimman alas. Itselläni kuppikoko on 85D joten mielellään ottaisi jotkut tukemaan puvun alle. Hääpuku tulee takaa melko alas ja normiliivit ei tässä tapauksessa käy. Asun itse turussa, joten olisi kiva jos joku osaisi sanoa onko missään siellä päin jotain liikettä mistä voisi käydä kysymässä? En ole asunut Turussa kauaa joten en tiedä kaikkia paikkoja. Yhdestä liikkeestä suositeltiin etsimään sellaista kun bustier, mut ilmeisesti tuo nimi antaa aika laajan kirjon. Heinäkuussa olisi häät joten sopivien liivien löytyminen olisi erittäin ajankohtaista. Help. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellamore Kirjoitettu May 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2012 Tulee vastaus vähän jälkikäteen, mutta suosittelen sellaista liikettä kuin Change, sijaitsee mm. Eerikinkadulla! Oon saanu ihan huippupalvelua tuolta ja tietty myös huippumukavia alusvaatteita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bridezilla2013 Kirjoitettu February 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2013 Minäkin etsisin Turusta hyviä alusvaatteita morsiuspuvun alle! Itse ostan Changesta arkialusvaatteet, joten haluaisin sijoittaa hääalusvaatteisiin hiukan enemmän. Ja kaipaisin ehkä vähän laajempaa valikoimaa ja nimenomaan tähän tarkoitukseen tarkoitettuja alusvaatteita. Vinkkejä kaivataan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m&m's Kirjoitettu February 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2013 Täällä myös apua kaipaillaan, etsiskelen myös Turusta alusvaatteita. Olen käynyt Sokoksella missä oli ihan mukava valikoima, mutta minulla rajaa kuppikoko aika paljon, se kun sattuu olemaan hieman pieni... Stockmannillakin piipahdin, mutta siellä ei ollut minulle yhtikäs mitään. Sokoksella sovitin muutamia, ja yhdet olivat hyvät ja niihin todennäköisesti päädyn jos mitään muuta ei löydy. Pukuni vaatii vielä olkaimettomia liivejä. Myllyssä kävin yhdessä alusvaateliikkeessä myös, taisi olla myös tuo Change. Täytynee poiketa tuossa Eerikinkadunkin liikkeessä. Olisiko muita paikkoja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bridezilla2013 Kirjoitettu March 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2013 Kävin myös Stockalla... täysin turha reissu, vaikka olikin laaja valikoima, niin se oli todella huono ainakin näin morsiammen näkökulmasta. Ja lisäksi palvelu oli surkeaa, ts. palvelua ei sieltä saanut. Ostin sitten Changesta alusvaatteet, ja olen todella tyytyväinen ja Changen palvelu on vaan niiiiiin superhyvää! Lisäksi sain vielä toisen, lähes samanhintaisen, setin kaupan päälle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts