Nikoliina Kirjoitettu October 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2007 (muokattu) Nyt sain vihdoin sovituskuvat laitettua koneelle.Aiemmin laitoin samasta puvusta kuvia punaisena.Päälläni siis ivory/mocha, jonka ostin jokunen aika sitten.Edestä ja takaa ;D Muokattu: January 24, 2008, käyttäjä: Nikoliina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikoliina Kirjoitettu October 30, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2007 (muokattu) ;D Muokattu: January 24, 2008, käyttäjä: Nikoliina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cillariina Kirjoitettu November 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2007 Ei tullut sitten ihan perinteisen värinen vihkipuku...hih. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
almolga Kirjoitettu November 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2007 Tässä mun hääpuku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2015360 Kirjoitettu November 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2007 (muokattu) Tässä minun pukuni *muoks* vanhalta forumilta kuva ei ollut tänne siirtynyt Muokattu: January 19, 2008, käyttäjä: Ninniminni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-eml- Kirjoitettu December 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2007 tässä minun ihanuuteni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artep Kirjoitettu January 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2008 Itse ajattelin tilata tämän puvun tämän kuun loppuun mennessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artep Kirjoitettu January 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2008 ja vielä läheltä ja sitten takaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadeina Kirjoitettu January 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2008 (muokattu) Tässäpä minun kaunokaiseni. Vielä saa pukua hiplata vaatehuoneessa neljä kuukautta... Muokattu: January 6, 2008, käyttäjä: Jadeina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_darli_ Kirjoitettu January 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2008 ihania pukuja teillä mulle tulee tälläinen laahusta ei kylläkään minulle tule... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_darli_ Kirjoitettu January 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2008 ja tässä kuva takaa myös... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kikiju Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Ihania pukuja teillä!!Melkein alkaa tuntumaan, että oma puku on sieltä vaatimattomimmasta päästä, mutta vaikka niin olisi, niin mulle se on ihan mahtava. Kyseessä on siis perinteinen Sincerityn 2950.Koska hääni on vasta lokakuun lopulla pukuni päälle tulee täysipitkä viitta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristiina87 Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 tässä minun pukuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu January 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2008 En muista on pukuni jo täällä, laitanpahan nyt kuitenkin puku on kuvissa vielä mulle aivan liian iso, kun ei ole ehditty pienentää vielä miehusta: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu January 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2008 Tässä oli kuvia mun puvusta, jonka toissa iltana postista hain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonse Kirjoitettu January 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2008 Tässä minun Remboni (yhdistelmä kahdesta eri mallista)!! :-X Takaapäin kuvatussa ei tainnut olla alushametta joten siksi alaosa on siinä kuvassa hiukan huonosti. Tässä ei vielä ole tehty muutosompeluja, sivuhalkioita on kuvien ottamisen jälkeen hiukan laitettu "iisimmäksi", yläosaa ei muutettu ollenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MorsiusNipsu Kirjoitettu January 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2008 Kylläpäs sattui.. tässä minun pukuni Vogue Royale by Maggie Sottero. Minulle tulee vain shampanjan värisenä. Aivan iiiiiiiiiiiihanan. ostin sen katariinasta oulusta. Tosi hyvä palvelu. Olen niiiin tyytyväinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarella Kirjoitettu January 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2008 Tässä hääpukuni. Ihastuin siihen sovittaessa niin että oli pakko ostaa. Kyseessä on Fara Sposan malli 5707 viime vuodelta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanna86 Kirjoitettu January 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2008 Tässä mun pukuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu January 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2008 tässäpä mun ihanaiseni odottaa ensi kesää (joku varmaan nähnytkin jo )http://www.aijaa.com/v.php?i=866385.jpghttp://www.aijaa.com/v.php?i=866396.jpghttp://www.aijaa.com/v.php?i=866400.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Päivänsäde_08 Kirjoitettu January 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2008 (muokattu) Tässäpä minun ihanuuteni, Alfred Angelon mallistoa.Edestä......ja takaa. Muokattu: January 22, 2008, käyttäjä: Päivänsäde_08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minki Kirjoitettu January 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2008 Laitanpa minäkin omani tänne...Itse suunniteltu, melkein valmis jo ensi kuun loppua varten.. Tässä puku siis vielä kesken, mittoja tarkistetaan ja lisäksi tulee bolero, jossa on sellaiset isot "valuvat" hihat, menee kimpun kanssa kauniisti alaspäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapamato Kirjoitettu January 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2008 tässä mun puku, muutama kilo vielä pois niin sopii vähän paremmin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirpana85 Kirjoitettu January 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2008 Mulle tulee tästä jonkinlainen versio, aloitetaan tekeminen parin viikon päästä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannatak Kirjoitettu January 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2008 Minun pukunihttp://i190.photobucket.com/albums/z272/ha...k/hpuku1234.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts