Tahdon290706 Kirjoitettu January 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2006 En osaa tansssia edes valssia.Enkä kyllä suostu häissäni mokailemaan.Mitä tilalle? Vai jätetäänkö kokonaan pois? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaW Kirjoitettu January 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2006 Meille ei tule valssia, koska emme muutenkaan perinteisiä tansseja harrasta. Tanssimme siis jonkun muun hitaan biisin omalla tyylillämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marswin Kirjoitettu January 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2006 Mun mielestä myös oma biisi on mukava vaihtoehto. Etenkin kun en oikein tunne valsseja... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PupuTupuna Kirjoitettu January 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2006 Meillä ei ollut häävalssia, koska emme kumpikaan osaa valssia kunnolla eikä se muutenkaan sopinut tyyliimme. Meillä oli häätanssina Pepe Willbergin Aamu, joka oli myös illan viimeinen hidas Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulriikka77 Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Itse olen tanssi-ihminen henkeen ja vereen, mutta me emme todellakaan tanssi häissämme valssia (ainakaan aluksi) Mä en oikein pidä tavallisesta valssista ja olen joskus ystävilleni todennut, että minä en sitten omissa häissäni valssia tanssi, vaan ehkä häätangon, tai hitaan valssin tai hääbuggin ;DOlemmekin siis päätyneet IHANAAN suht hitaaseen fox-kappaleeseen Mä voin sen valssin vetästä sitten jos vaikka sulhanen minulta ryöstetään tmv.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sorja Kirjoitettu February 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2006 Ei tule valssia mutta hitailemme What a Wonderfull World- biisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tepe Kirjoitettu February 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2006 Häätanssi on mielestäni hyvä vaihtoehto. Miksi tanssia jotain suomalaista tönkkövalssia, kun ei sitä muutenkaan kuuntele? Kivempihan se on tanssia jotain itselle mieluista musaa, tulee tunnettakin ja tulkintaa enemmän peliin eikä tartte jännittää niitä askelia niin paljoa. Meille tullee rumba tai hidas valssi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JosPas Kirjoitettu February 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2006 Ei valssata kun ei osata :. Tanssahdellaan Suurlähettiläitten hitaan biisin tahtiin. Sama biisi soi kun tavattiin ja sillä on siis rutkasti tunnearvoa . Tuon jälkeen tulee Paratiisi ja sitten yksi kipale Yölintua, että pääsee vanhuksetkin tanssaamaan. Siinä ne tanssit siltä osin sitten onkin. Illalla jammataan sitten kavereitten kanssa oikein olan takaa ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ralli79 Kirjoitettu February 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2006 Meillä soi häävalssin sijaan Tauskin iki-ihana "Sinä vain" Se toinen tanssi onkin sitten vielä auki, että onko se valssi vai jotain muuta : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ01 Kirjoitettu February 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2006 Joku muu kuin valssi tulee meillekin. Ei tosiaankaan olla muutenkaan tanssi-ihmisiä, eikä olla itseasiassa koskaan tanssittu valssia yhdessä.... joten miksi ihmeessä omana hääpäivänämme täytyisi valssata...? Eli yhdyn moneen edelliseen puhujaan ja totean, että joku muu kuin valssi.Siinäpä sitten kysymys, että mikä muu?Vinkkejä otetaan vastaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Danuta Kirjoitettu February 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2006 Meillä ei tanssita! Ei olla kummatkaan mitään parkettien partaveitsiä eikä jorata muutenkaan (edes hyvässä myötäsessä ) Eli ei tanssita häissäkään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapuze Kirjoitettu February 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2006 Meillä tanssitaan häävalssin sijasta Hurriganesin I Will Stay Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasemin Kirjoitettu February 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2006 Meillä soi häävalssin sijaan Tauskin iki-ihana "Sinä vain" Se toinen tanssi onkin sitten vielä auki, että onko se valssi vai jotain muuta :Niin meilläkin!! ;D Toiseksi kappaleeksi olen kuitenkin ajatellut valssia (ehkä) ja se olis sitten se Matin ja Tepon "Minä rakastan sua". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suna Kirjoitettu February 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2006 meillä ei valssia tanssita.kumpikaan ei oikein osaa ja ei kiva kun reilu 100 silmäparia vahtii astuuko jompikumpi varpaille .joku ihana hidas kappale korvaa valssin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fifi Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 Ma haluaisin rumban tai tulisen ja dramaattisen argentinalaisen tangon... mutta ei tuo mies taida sellaiseen taipua (siis fyysisesti ;D) joten kai meilla vaan nojaillaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
peikkoliini Kirjoitettu February 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2006 Meinaatteko sitten nojailu-tanssia normaali baari-tyyliin noi muut kappaleet ku valssit yms? Mä kanssa vahvasti epäilen onko järkeä mennä tanssitunneille sen takia että voi hääpäivänään tehdä jotain sellasta mitä ei koskaan muuten tee, eli valssata... Vaihtoehtoehdotuksia otetaan vastaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsu Kirjoitettu March 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2006 Meille tuli ihan automaattisesti Metallican Nothing else matters, siis tuo Apocalyptican sello-versio. Siihen kun liittyy niin paljon muistoja meidän yhteiseltä matkalta, niin muita ei tullut edes mieleen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomppi Kirjoitettu March 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2006 Me emme myöskään valssaile, taivumme siihen kyllä, mutta se ei tunnu meidän jutulta...joten nojailemme jonkun hitaan tahdissa. Itse pitäisin Pepe Willbergin Aamusta, mutta sulho ei ole kotimaisen musiikin ystävä Ja meillä häihin tulee soittamaan DJ, joten perinteisiä valssi- ym.humppahäitä näistä ei tule! Sanokoon äiti mitä haluaa...Joudumme kuitenkin ehkä taipumaan Tyttären valssiin toisena kappaleena, mutta sitten loppuu "pertsat" ja alkaa biletys! Myös kaikki ystävämme tietävät, että pidämme tanssimisesta ja nimenomaan nopeiden tahtiin, joten he ovat jo saaneet ajoissa varoituksen tulevasta! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomppi Kirjoitettu March 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2006 ja vielä...meillä tulee olemaan yhtenä ohjelmanumerona innokkaimman tanssijan palkitseminen, joten eiköhän se jo tee selväksi missä mennään, I hope! ;DAsiasta mainitaan juhlaohjesäännössä, joten vieraat tietävät varautua! : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts