Gadian Kirjoitettu March 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2011 Koska hortensialle ei ollut omaa ketjua niin pakko aloittaa, sillä hortensia on yksi lempikukkiani ja todella kaunis hääkimpussa.Tässä oma pääosin hortensiaa sisältävä kimppuni helmikuulta. Mukana myös jaloleinikkiä, tulppaania, oksaruusua ja freesiaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Htikkis Kirjoitettu March 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2011 Lisää kuvia! Tietääkö joku, miten hortensiaa saa elokuussa? Kun suosikkiani orkideaa saa aika nihkeästi, niin ajattelin, että kimppu voisi olla vihreää hortensiaa höystettynä muutamalla valkoisella orkidealla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu April 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2011 Voi kun on kaunis kimppu. Vasta tänään "löysin" tuon hortensian ja sitten innoissani olen sitä googlaillut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxxo Kirjoitettu May 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2011 Ainakin osa Hortensialajikkeista on tutkimustyöni mukaan parhaimmillaan elo-syyskuussa. Olenkin valinnut Hortensian omaan kimppuuni. The Knot sivusto on mun mielestä ihan mahtava. Saa etsittyä oikeastaan mitä vaan.Tässä inspiraatiokuvia erilaisista Hortensia-kimpuista. http://weddings.theknot.com/Real-Weddings/Hydrangeas_Bridal-Bouquets/results.aspx?type=3&Specific%20Detail=Hydrangeas&Wedding%20Details=Bridal%20Bouquets(Mun mac ei nyt suostu yhteisymmärrykseen lisätä nuo kuvat linkeiksi tai oikeiksi kuviksi..täytyy kokeilla myöhemmin windows koneella) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxxo Kirjoitettu May 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2011 Mä innostuin.. Googlettamallahan näitä löytyy.Tässä on kuva, joka on aika lähellä mun Hortensia-unelmakimppua. Ottaisin nuo vihreät lehdet pois. Sit olis SE kimppu. http://floralsunshine.com/wp-content/uploads/DSC04521-1024x733.jpgTässä on liikaa ruusuja, mutta tämä on kanssa unelmakimppu.http://www.budget-bride.com/856.JPG Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miu_Mau Kirjoitettu November 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2011 Aivan ihania kuvia! Itse olen myös ajatellut hortensiaa omaan hääkimppuuni sekä pöytäasetelmiin. Kimpussa olisi valkoista hortensiaa ehkäpä ruusujen kanssa ja pöytäasetelmissa puolestaan sinistä. Googlettamalla tosiaan löytyy mitä ihanimpia kuvia ja tässä muutama oma suosikkini:Kukkia1Kukkia2Kukkia3Kukkia4Itseäni alkoi vähän huolestuttamaan tuo kukkien hinta, tiedättekö yhtään mitä hortensiat mahtavat kustantaa kesällä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KippariKalle Kirjoitettu December 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2011 Gadian, tuo on aivan fantastinen kimppu. Kyllä hortensiat vaan ovat kauniita. *huokaisee* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tietämätön Kirjoitettu September 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2012 Saako hortensiaa ollenkaan helmikuussa? Jos saa niin osaako kukaan sanoa hintaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu September 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2012 Rakastuin hortensiaan sitten sen verran paljon, että pitihän sitä omaan kimppuunikin saada.Mukana myös neilikkaa ja harsokukkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GwenMari Kirjoitettu October 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2012 (muokattu) Olen kanssa jotenki hurahtanu hortensiaan meidän häiden pääkukkana! Väri olisi täysin yksivärinen voimakas fuksia, kaikki kukat tulee olemaan täysin fuksiaa, ja hortensiasta saa paljon volyymia!En vaan yhtään tiedä että onko niitä saatavilla alokuussa juuri ton värisinä, ja mitä ne maksaa??Tässä kimpussa värit oikein, mutta en ehkä halua ollenkaa ruusuja, ehkä hortensiaa ja pioneita sekottaisin... Muokattu: October 1, 2012, käyttäjä: GwenMari Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piiu Kirjoitettu October 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2012 Hinnasta elokuussa en osaa sanoa, ihan kovin edullista se ei ole oikein koskaan. Oma kokemus hortensian väreistä on se, että voi olla aika haasteellista saada presiis tiettyä sävyä, koska hortensian väri voi vaihdella aika lailla. Pionin kausi on yleensä ohi elokuussa, joten sen tilalle kannattaa harkita jotain muuta. Tuo kimppu josta on kuva, on mielestäni jaloleinikistä, kukonharjasta ja callasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sessan83 Kirjoitettu December 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2012 (muokattu) Olen haaveillut sinisistä ja valkoisista hortensioista, mutta mitä enemmän noista näen kuvia sitä enemmän alan olla sitä mieltä, että mikä hyvänsä noista olisi ihana.Miksi päättäminen on niin hankalaa? Haaveilu on melkein hauskempaa. Muokattu: May 30, 2014, käyttäjä: sessan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennarok Kirjoitettu May 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2013 Olen päättänyt sitoa hääkimppuni itse ja nyt suosikeiksini ovat nousseet pioni, neilikka ja hortensia. Muiden hintaluokan ja saatavuuden jo tiedänkin, mutta kuinka on hortensian laita? Paljonko maksaa leikkokukkana ja onko hyvin saatavilla kesäkuun lopulla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kayleigh Kirjoitettu May 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2013 Tässä esimerkkiä valkoisesta hortensiasta: Kuva: Johan Hagström, 2012. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2013 Pari kuvaa, lähteet linkkeinä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts