nassukka Kirjoitettu August 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2003 Olisiko kuvia pioneista tehdyistä hääkimpuista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursula Kirjoitettu January 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2004 Olen itsekin miettinyt pioneja hääkimppuuni mutta mitenköhän ne mahtavat kestää kimpussa? Olen kuullut, että nuupahtavat aika helposti, pitääköhän tämä paikkansa? Kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss_Jones Kirjoitettu January 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2004 Ja ennen kaikkea, mitä ne maksaisivat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarski Kirjoitettu January 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2004 Herttoniemen Kukka kertoi, että pionin hinnat riippuvat Hollannin kukkahuutokaupasta, josta ne pääsääntöisesti tuodaan Suomeen. Kesä on pionien varsinainen sesonki. Niitä alkaa tulemaan kesäkuun alussa. Arvioivat yksittäisen kukan hinnaksi 5 eur. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marge_ja_Jorge Kirjoitettu March 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2004 Minua kiinnostaisi tietää saatavuudesta. Ja missä kunnossa tilatut kukat saisi? Voiko olettaa saavansa vähän auenneita kukkia tai nuppuja? Täysin auenneet ei oo mun mielestä enää niin söpöjä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marustin Kirjoitettu March 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2004 Mulla kasvaa pihalla pioneja ja maljakossa ovat ainakin kestäneet hyvin. Pionit pitää ottaa puoliksi nupullaan niin kestävät parhaiten. Niistä saa myös kauniita kuivattamalla. Kannattaa kysellä kukkakaupoista saatavuutta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omppuli Kirjoitettu March 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2004 Mulla oli haakimpussa pioneja, ja ne kestivat loistavasti. Kimpun sai myos kuivattua. Tosin pioneista valtaosa oli vahan nupullaan ja vain pari ihan kokonaan auki, mutta nekin kestivat. Haat olivat alkukesasta ja kimpun hinta siina 130 eur, siina oli tosin myos muita kukkia. Se oli keskisuuri kimppu ja semmoinen putousmallinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jii Kirjoitettu March 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2004 Jos morsiuskimppu on pioneista, niin mikä rintakukka sopisi sulholle? Voisko se olla pioni? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
menna Kirjoitettu March 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2004 Jos morsiuskimppu on pioneista, niin mikä rintakukka sopisi sulholle? Voisko se olla pioni?Pieni pioni tai neilikka mun mielestä sopisi hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalletar Kirjoitettu May 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2004 Meillä on häät 29.5. ja pionikimppu (valkoista ja vaaleanpunaista) ja pioniviehe (valkoinen) on floristilta tilattu..! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syyshaat04 Kirjoitettu June 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2004 Onko kellään ollut pionikimppua loppukesästä? Mihin saakka niitä saa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinni Kirjoitettu June 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2004 Tänään lopullisesti selvisi, että mun kimppuni tulee olemaan tummanpunaisista pioneista. Saan ne ihanalta naapurin tädiltä suoraan kukkapenkistä. Odotetaan vaan että nuput aukeavat seuraavan 9 päivän kuluessa. Lisäksi vain vihreää ja vaaleaa nauhaa, jossa helmiä siellä täällä.JES! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zocka Kirjoitettu November 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2004 Siinä pari. Mäki pidän kovasti pionista, mutta en tiedä onko se kukassa enää heinäkuun lopulla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Vanilla_ Kirjoitettu March 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2005 Oma haaveeni oli myöskin pionikimppu, mutta häät on elokuun 13. eikä silloin pioneja enää saa. Kukkakauppiaan mukaan kukat tilataan Hollannista ja niitä saa vain heinäkuun puoleen väliin saakka. HARMI! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -Nti Kesäheinä- Kirjoitettu March 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2005 Meidän häitä juhlittiin heinäkuun viimeinen päivä ja viime hetkeen sai jännittää, saako floristi pioneja. Kimppuun niitä riitti, mutta ei kirkon ja juhlapaikan kukka-asetelmiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristalli Kirjoitettu April 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2005 Mun kukkakauppias sanoi, että todennäköisesti pionia saa vielä elokuun lopun häihin Hollannista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleonoora Kirjoitettu April 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2005 Minkä hintainen pionikimppu on? Onko pioni kovasti kalliimpi kuin ruusu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKhan Kirjoitettu April 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2005 Jotain tällaista tulee mulletaiSiihen voisi sopia lisäksi syreenit ja freesiat - eikö? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alba Kirjoitettu April 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2005 Pionien hinnasta minulla on jotain kokemusta, sillä tykkään ostaa niitä leikkokukkina. Pionien sesonki on toukokuun lopulta heinäkuun alkuun, jolloin niitä on yleisesti tarjolla kukkakaupoissa. Kappalehinta on ollut 2-5 euroa. Kysyin ensi kesäksi pionien hintaa, sillä ajattelin käyttää niitä pöytäkoristeissa. Hinnaksi arveltiin 25-30 euroa/10 kpl. Pioni on hieman kalliimpi kuin ruusu mutta kukka on paljon suurempi kuin ruusun, joten niitä ei tarvitse kimppuun niin montaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elina-Estella Kirjoitettu May 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2005 Hintatietoa kaikille pionien ystäville!Maksoin helsinkiläisessä kukkakaupassa isosta pionikimpusta 80 euroa. Pioneita tulee kimppuun n. 20. Floristi sanoi, että hinta on melko edullinen, koska kesäkuun viikot ovat pionien kotimaista sesonkia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasikukka Kirjoitettu June 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2005 Helsingissä pyöreä kimppu jossa 10 pionia, hinta arvio 90-110 euroa. Voi olla et kimppu vaihtuu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninni78 Kirjoitettu June 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2005 Meillä häät ensi toukokuun lopulla, onkohan pioneja silloin jo saatavilla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alba Kirjoitettu June 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2005 Ulkomailla kasvatettua pionia saa jo hyvin toukokuun lopulla. Näin niitä myynnissä tänä vuonna 28.5. ja aiemminkin varmasti saa tilaamalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruskaneito2 Kirjoitettu June 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2005 Pionit olisi kyllä ihania, mutta ne ovat alkukesän kukkia, eli niitä saa touko-kesäkuussa, ehkä vielä heinäkuussakin. Syksyllä niitä ei valitettavasti enää saa. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mamski Kirjoitettu June 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2005 No riippuu kyllä mitä tarkoittaa syksyllä, nimittäin meidän elokuuhäihin floristi lupasi pioneja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts